АҚПАРАТ ҮШІН

Достар, тұтынушылардың заңды мүдделерін қандай орган қорғай алатынын талқылап көрейік. Бұл жерде бізге «Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» заңның 42-3-бабы көмектеседі, өйткені ол осы мәселені реттейді.

Оған сәйкес тұтынушылардың мүдделерін қорғау кезінде келесі көрсетілгендер олардың заңды өкілдері бола алады:

  • тұтынушылардың қоғамдық бірлестіктері, қауымдастықтар (одақтар);
  • «Адвокаттық қызмет және заң көмегі туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес заң консультанттары палатасының мүшелері болып табылатын заң консультанттары;
  • адвокаттар;
  • Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де тұлғалар.

Олардың міндеттері:

  • тұтынушылардың бұзылған құқықтары мен заңды мүдделерін қалпына келтіру, тауардың (жұмыстың, қызметтің) кемшіліктері салдарынан келтірілген залалды (зиянды) өтеу үшін қажетті шараларды қолдана отырып, өз міндеттерін тиісінше орындау;
  • тұтынушыға қаржылық шығындардың сипаты мен мөлшерін қоса алғанда, көрсетілетін өкілдік қызметтердің ықтимал нәтижелері мен салдарын түсіндіру;
  • мүдделер қақтығысын болдырмау бойынша шаралар қолдану;
  • келесі жағдайларда:

1) тұтынушы және өкіл, оның жақын туыстары мүдделерінің қақтығысы бар болған, сондай-ақ мүдделер қақтығысын құрайтын басқа да мән-жайлар болған жағдайда;

2) Қазақстан Республикасының азаматтық процестік заңнамасында көзделген негіздер бар болған жағдайда, өкілдік қызметтер көрсетуден бас тарту.

Тұтынушылардың заңды мүдделерін білдіру көрсетілетін өкілдік қызметтерді қайтару мерзімдері, сомасы және шарттары, сондай-ақ тұтынушы атынан өкіл жасайтын әрекеттер тізбесі міндетті түрде көрсетіле отырып, жазбаша нысанда ресімделеді («Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» заңның 42-3-бабының 3-тармағы).

Тұтынушылардың қоғамдық бірлестіктері, қауымдастықтар (одақтар) тұтынушылар мүддесінде сотта қарау үшін жіберетін талап арыздарға мемлекеттік баж САЛЫНБАЙДЫ.